Angel Zebra Slowjuicer Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Angel Zebra Slowjuicer Rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

M. Rolsma 07-03-2019

Top

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ik heb de byzoo slowjuicer nu een aantal dagen, Handig apparaat, makkelijk in gebruik en lekkere verse sapjes.

Kai 09-01-2019

Slowjuicer nr. 1

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Super product, voldoet volledig aan de verwachtingen en is goed betaalbaar vergeleken concurrenten.
Het enigste punt waarom ik géén 10 kan geven is dat naar mijn mening de handleiding uitgebreider kan. Met name het onderdeel van beschrijving bijgeleverde zeef types en het gebruik hier van.

Verder zijn er géén op- en/of aanmerkingen!

Pluspunten

• De nr. 1 slowjuicer!

Minpunten

• Handleiding

Goedele keil 14-09-2018

Handig

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Weinig werk, groene/fruit moet niet in kleine stukken gesneden worden door grote invoermond en is snel om schoon te maken

Pluspunten

• Laag toerental, beter behoud voedingsstoffen
  • Grote invoermond
  • Snel schoonmaken

Joke 15-08-2018

Lekkere sap

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Prima slowjuicer, haalt sap goed uit bladgroenten en uit pittenrijke vruchten zoals bramen. Pulp wordt opgevangen in aparte bak, handig. schoonmaken gaat zonder al te veel moeite, dit doe ik wel meteen, om indrogen te voorkomen. Ik vraag me wel af hoe sterk de sileconen onderdelen zijn zijn.

Pluspunten

• persresultaat
  • weinig lawaai
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen toegevoegd receptenboekje

J.P. Mus 20-07-2018

J.P. Mus

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Byzoo slowjuicer gekocht in de winkel in Naarden. Geweldig goede uitleg gekregen van Alexandra. Zij weet uit ervaring wat de machines doen en kunnen. Prima machine: Veel meer sap dan uit een sapcentrifuge en geeft als restproduct droge pulp. Hoef nu geen groente uit de moestuin meer weg te gooien.

Robert 26-05-2018

Kwaliteit kan beter

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

De sapbak en de persbak zijn van slechte kwaliteit. De sapbak heeft na eerst gebruik al een onverwijderbare aanslag en beide bakken hebben intussen al een barst.
Ook was er na de tiende keer persen al een siliconen onderdeel afgebroken. Je kunt beter voor en paar euro een goede sap en persbak aangschaffen van een ander merk. Het persen doe hij heel goed.
We zijn niet ontevreden aangezien de minpunten alleen in de accessoires zitten.

Pluspunten

• persresultaat
  • gebruiksgemak

Minpunten

• accessoires
  • schoonmaken

Liesbeth 13-05-2018

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Geweldige machine! Heb dit apparaat gekocht vanwege de grote vulopening en het lage toerental!
Als het apparaat de komende jaren zo blijft werken als nu en mij blijft voorzien van mijn dagelijkse overheerlijke sappen is de prijs/kwaliteit verhouding helemaal prima!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • mooi uiterlijk
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• geen handleiding bij de filters

Kees 10-05-2018

Heerlijk sap

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Geweldig ding! Heerlijk sap wat er uit komt. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk uit elkaar te halen. Het schoonmaken is binnen 5 minuten gepiept. Daarnaast staat niet in de weg op het aanrecht. Ik ben heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• schoonmaken
  • brede opening

Esther 29-04-2018

Super machine

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Binnen een paar tellen heb je heerlijke groente en/of fruitsap. Ik zag erg op tegen het schoonmaken, maar binnen 5 minuten heb je alles weer schoon.

Pluspunten

• Geen moeite met harde groente
  • Handig in gebruik
  • Grote toevoer voor groente en fruit
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Er zitten 3 filters bij zonder handleiding

Liesbeth 08-04-2018

Mooie slowjuicer

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ik heb de slowjuicer van Byzoo gekocht nadat ik meerdere producten met elkaar heb vergeleken. Deze slowjuicer komt, na een snelle levering, perfect ingepakt aan. Hij is makkelijk in elkaar te zetten en ook makkelijk in gebruik. Mooi van vorm en niet te groot voor op het aanrecht. Bij het eerste gebruik valt mij direct op dat hij gelukkig geen herrie maakt. Het sap smaakt heerlijk, er zitten geen restjes pulp in. De onderdelen zijn na gebruik gemakkelijk schoon te maken door onder de hete kraan af te spoelen en met gebruik van het bijgeleverde schoonmaakborsteltje. Mijn beoordeling is dat het een fijne slowjuicer is. Ik ben nu alleen nog benieuwd naar de duurzaamheid van het apparaat maar maak me daar eigenlijk geen zorgen over.

Pluspunten

• Mooi van vorm
  • Weinig geluid
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser

E. 20-02-2018

Heerlijk krachtig

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Door zijn galante design staat de Byzoo Zebra slowjuicer niet in de weg op mijn aanrecht.
Het is een krachtige machine waar je met gemak hardere groenten zoals bv worteltjes in kan gebruiken en de sappen zijn heerlijk.

Bee Khoe 13-02-2018

Byzoo Slowjuicer Zebra

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Solid machine. Made soya bean milk with the juicer. Works great! Cleaning filter takes a while but looking forward to trying more receipts. Satisfied customer :)

Pluspunten

• Well designed
  • Heavy machine
  • Little noise when operating
  • Efficient

Minpunten

• Cleaning takes time

caroline 08-02-2018

Handzaam apparaat

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Afgelopen weekend kocht in de Byzoo slowjuicer na een demonstratie bij slowjuicer.nl. En ik ben fan! Wat een fijn en handzaam apparaat, en het sap is heerlijk en ik merk nu na een aantal dagen gebruik al hoe heilzaam het is voor mijn lijf.
Het sap bevat nog wel kleine vezeltjes, wat mij niet stoort. Voor helder sap kun je het bijgeleverde zeefje gebruiken. Het apparaat is zowel geschikt voor hardere groenten als wortel en bietjes, maak verwerkt ook prima spinazie en boerenkool. Door de grote opening kan er zo een hele appel in, of een geschilde sinaasappel. Doordat de vezels worden opgevangen in en een los bakje is het apparaat relatief gemakkelijk te reiniging. En door het formaat is het geen sta in de weg op mijn niet zo grote aanrecht.

M. Schenkeveld 05-01-2018

Degelijk en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Hiervoor gebruik gemaakt van Philips juister, maar was niet tevreden over gebruiksgemak. Op aanraden van collega de Byzoo Zebra aangeschaft en ben hier wel tevreden over. Het is een degelijk apparaat en gebruiksvriendelijk (trekt zelf groente en fruit naar binnen).

Pluspunten

• Degelijk
  • Gebruiksgemak

Louis Sanders 30-12-2017

Byzoo Slowjuicer beoordeling

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ik heb veel verhalen gehoord over moeilijk schoonmaken etc. Bij deze Byzoo vind ik het reuze meevallen.

Pluspunten

• schoonmaken
  • grote invoer

Minpunten

• prijs

Els M 19-12-2017

Verstopt telkens

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ik heb me door de winkelier laten adviseren. Ben helaas absoluut niet tevreden aangezien het apparaat continu verstopt raakt. De vezelige draden die in bijvoorbeeld bleekselderie en boerenkool zitten, verstoppen het kleine sleufje waar de pulp doorheen moet.
Daarnaast blijven blaadjes van spinazie nogal hangen in de bolle bovenkamer.
Heb inmiddels een andere (goedkopere) slowjuicer in gebruik die uitstekend bevalt.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• raakt telkens verstopt

Sandra 16-12-2017

Mooi, praktisch. Maar hapert (verstopt) wel soms.

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ik heb 2 weken geleden deze slowjuicer gekocht. Het is een geen heel groot apparaat, zodat deze makkelijk op de aanrecht kan blijven staan.
Hij is makkelijk in-/ui elkaar te zetten en makkelijk schoon te maken.
Echter is het nog wel oefenen hoe het apparaat goed werkt. Er zitten 2 verschillende grootte rasps bij.
Bij mij komt het nog regelmatig voor dat deze verstopt raken (hapert) en ik hele apparaat uit elkaar moet halen voordat ik verder kan.
Dus is het wel een praktisch apparaat waarmee je heerlijke sapjes kunt maken. Allen wat (nog) wat moeilijk in gebruik, wat verstoppinge/ haperingen

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Geen grof/groot apparaat

Minpunten

• Verstopt snel

Rein van den Berg 15-11-2017

Trots van NL bodem!

Geschreven voor: Angel Zebra Slowjuicer Rood

Ben gaan juicen door de doc 'Fat, sick and nearly dead'. Juicen kan ik iedereen aanraden. Een heerlijke manier om je lekker gezond te voelen. Essentieel is wel een goede juicer. Wij zelf hebben de Retro juicer uit Engeland van juicemaster.com. Deze link kwam vanuit de doc. De Byzoo hebben we voor mijn vader gekocht. Deze is vooral qua opening voor de fruit en groente fantastisch. Wel een beetje trots dat Nederlanders met zo'n goed product komen, terwijl de juice revolutie bij ons nog in de kinderschoenen staat. Geweldige machine en wordt zeker mijn eerste keus als ik een nieuwe slowjuicer nodig heb.

Pluspunten

• vulopening
  • makkelijk schoon te maken
  • mooie afgewerkt